Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Varumärkenas massutskick: “Det är åt helvete för mycket”

Publicerad: 10 april 2019, 08:38

Åhléns, Hotels.com och Sportamore skickar stora mängder mejl med köpuppmaningar och stressade budskap till oss som kunder. Varför har de valt denna strategi och ger den resultat? – I framtiden kommer vi lyssna mer på kunden och respektera var den vill bli kontaktad, säger Johan Järnliden, marknadschef på Sportamore.


Ämnen i artikeln:

Jesper ÅströmJohan JärnlidenE-postmarknadsföringMarknadsföringSportamore

Man har vänner som hör av sig ofta och så har man vänner som man pratar med några gånger per år. Det jobbiga blir när man själv inte vill prata

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News