Resumé insikt
Varumärkesbonanza bland kasinon – varför bygger de inte långsiktigt?
Publicerad: 23 januari 2019, 09:13
Viral Interactive slår rekord med ett 70-tal ansökningar till Spelinspektionen. Avsaknaden av varumärkesbyggande lyser starkt, enligt experterna. Hur ska det gå att ta position på en ny marknad?
Det är en stor mängd kasinovarumärken som florerar i Resumé Insikts kartläggning. Aktören Viral Interactive Limited slår rekord i antalet ansökningar till Spelinspektionen – med nästan ett 70-tal olika sajter.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.