Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Varumärkesbonanza bland kasinon – varför bygger de inte långsiktigt?

Publicerad: 23 januari 2019, 09:13

Viral Interactive slår rekord med ett 70-tal ansökningar till Spelinspektionen. Avsaknaden av varumärkesbyggande lyser starkt, enligt experterna. Hur ska det gå att ta position på en ny marknad?


Ämnen i artikeln:

SpelbolagSpelreklamNiklas Turner OlovzonEva Ossiansson

Det är en stor mängd kasinovarumärken som florerar i Resumé Insikts kartläggning. Aktören Viral Interactive Limited slår rekord i antalet ansökningar till Spelinspektionen – med nästan ett 70-tal olika sajter.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.