Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Vem är den stora förloraren när Safari inför anti-cookie policy?

Publicerad: 29 oktober 2017, 14:39

Apples beslut att inte längre spara cookies längre än 24 timmar skapar nya utmaningar för digitala annonsörer.


Ämnen i artikeln:

AmnetProgrammaticGoogle ChromeGoogleKristina Juhlin

Sedan länge har varje steg användarna tagit på internet följts av dolda annonstracking-funktioner. På en och samma sajt kan användaren följas av ett dussintal olika cookies. Självklarheter, men det tål

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News