Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Vi försökte bli queens i sociala medier – här är sju gyllene regler för succé

Publicerad: 2 Oktober 2019, 09:22

Att som företag göra succé i sociala medier är lättare sagt än gjort. I ett halvår har vi levt, sovit och andats Facebook, Instagram och Linkedin – för affärens skull. Gamla sanningar har kastats omkull och vi har brottats med formuleringar, skapat videos och rådfrågat experter. Här är vad vi lärt oss, sammanfattat i Viralskolan.


Ämnen i artikeln:

Sociala medierEmma Blom

// Det här är den första delen i en artikelserie om tre. De andra delarna hittar du här och här. //

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Sociala medierEmma Blom

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.