Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Vi försökte bli queens i sociala medier – här är sju gyllene regler för succé

Vi försökte bli queens i sociala medier – här är sju gyllene regler för succé

Att som företag göra succé i sociala medier är lättare sagt än gjort. I ett halvår har vi levt, sovit och andats Facebook, Instagram och Linkedin – för affärens skull. Gamla sanningar har kastats omkull och vi har brottats med formuleringar, skapat videos och rådfrågat experter. Här är vad vi lärt oss, sammanfattat i Viralskolan.

Publicerad: 2 oktober 2019, 09:22

Ämnen i artikeln:

Sociala medierEmma Blom

// Det här är den första delen i en artikelserie om tre. De andra delarna hittar du här och här. //

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.