lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Vi kartlägger 700 reklamkampanjer: syftesdrivet backar – är humorn på väg tillbaka?

Syftesdriven reklam har dominerat de senaste åren. Men en kartläggning av prisvinnande kampanjer under tio år av 100-Wattaren och Guldägget visar att en förändring kan vara på ingång.

Publicerad: 26 februari 2020, 11:55

Ämnen i artikeln:

ByråerHumorIprenLottoReklambranschenResumé InsiktReklambyråByråZlatan IbrahimovićReklam

Iprenmannen, Vasakronan och Lotto-Åke är tre minnesvärda kampanjer med humor. Foto: Kampanjer

”Jag är Ipren – den intelligenta värktabletten. Mot värk och feber är jag en effektiv en. Smärtstillande, febernedsättande jag är Ipren, det är helt enkelt intelligent...”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev