Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Vi köpte programmatic av oss själva – så gick det

Publicerad: 10 November 2017, 08:35

Annonsören investerar i programmatiska annonser. Men långtifrån alla pengar kommer fram till publicisten. Hälften försvinner till mellanhänder.


Ämnen i artikeln:

ProgrammaticMediehusBonnier News

Få kan ha missat The Guardians stora test när de köpte programmatiska annonser av sig själv i fjol. Det hela har blivit en följetong. I ett första

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.