Midjourney har definitivt fångat branschens fäbless för tävlingar, här i form av en anspelning på Cannes Lions.
Foto: Karin Hamberg Stén/Midjourney.
Vi lät AI ta fram Resumés varumärkesstrategi: Här är allt vi lärt oss
Efter att ha misslyckats med det femte AI-verktyget inser reporter Thomas Nilsson att han behöver hjälp av promptexperter. Följ med på resan genom AI-verktygens förlovade land i jakten på en ny varumärkesplattform för Resumé.
√ Viktiga insikten för att kunna använda verktygen.
√ Prompt-testerna.
√ Detta lyckades AI med – och detta gick inte lika bra.
Thomas Nilsson
"Jag tänkte att vi försöker använda så många AI-verktyg som möjligt för att få en bred varumärkesstrategi för Resumé i kombination med en guide till AI-verktygen och vad de kan
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.