torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Midjourney har definitivt fångat branschens fäbless för tävlingar, här i form av en anspelning på Cannes Lions.

Foto: Karin Hamberg Stén/Midjourney.

Vi lät AI ta fram Resumés varumärkesstrategi: Här är allt vi lärt oss

Efter att ha misslyckats med det femte AI-verktyget inser reporter Thomas Nilsson att han behöver hjälp av promptexperter. Följ med på resan genom AI-verktygens förlovade land i jakten på en ny varumärkesplattform för Resumé.
√ Viktiga insikten för att kunna använda verktygen.
√ Prompt-testerna.
√ Detta lyckades AI med – och detta gick inte lika bra.

Publicerad: 24 maj 2023, 12:15

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se

"Jag tänkte att vi försöker använda så många AI-verktyg som möjligt för att få en bred varumärkesstrategi för Resumé i kombination med en guide till AI-verktygen och vad de kan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

MidjourneyAIArtificiell intelligensVarumärkesstrategiVarumärkeVarumärken

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev