onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Vi synar Spinn-vinnarna: Hur bra är Sveriges bästa pr-kampanjer på att engagera folket, egentligen?

Pr-kampanjer ska locka journalistens intresse.
Men vad spelar miljarder i räckvidd för roll om det inte konverterar konsumenten? Vi körde årets nomineringar genom ett share of search-verktyg för att ta reda på om Spinnvinnarna verkligen skapat spinn bland folket.

Publicerad: 24 mars 2023, 12:21

Ämnen i artikeln:

InsiktResumé InsiktSökordsmarknadsföringSpinnSpinngalanToppnyheterLes BinetFotografiskaJMWGolinGullersGullers GruppApotek HjärtatWenderfalckPrisjakt

Några av de prisvinnande kampanjerna.

I går avgjordes Spinn, galan som i nio kategorier utser det gångna årets bästa pr-kampanjer. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev