Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Viktoria Wyckman: Briljant av Ikea att hoppa på virala Bernie Sanders-memen

Viktoria Wyckman: Briljant av Ikea att hoppa på virala Bernie Sanders-memen

I Resumé Insikts Q&A hyllar Viktoria Wyckman, global creative director på Relatable, Ikeas ”get the look” efter virala succébilden på Bernie Sanders. Dessutom spår hon att fler varumärken kommer involvera sig i viktiga frågor och kulturella händelser – bra som dåliga – för att vinna konsumentens förtroende.

Publicerad: 28 januari 2021, 12:51

Ämnen i artikeln:

Bernie SandersRelatableCoca-ColaIkeaBurger KingMcDonaldsSociala medier

Viktora Wyckman.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Det första som dyker upp i mitt huvud är den kommunikation som många varumärken börjat med för att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.