lördag1 april

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Vilka vinner och förlorar när annonsörer flyr Youtube?

Publicerad: 24 mars 2017, 10:31

Att utåt synas tillsammans med extrema budskap är något av ett varumärkes värsta mardröm.

Ämnen i artikeln:

Vigor SörmanYoutubeAnnonsörer

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


De senaste dagarna har vi läst om hur varumärken som Johnson & Johnson, Verizon och Svenska Spel flyr Youtube efter att programmatiska annonser blivit

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev