Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Trend

Därför fungerar inte personaliserad reklam

Publicerad: 7 Februari 2020, 13:55

Nyligen meddelade Gartner att det är dags att skrota personaliserad marknadsföring. Varför har konsultjätten plötsligt ändrat sig, frågade vi digitaliseringsexperten Mats Lewan. Här är hans svar.


Ämnen i artikeln:

Mats Lewan

Då och då trillar det in personanpassade e-postmeddelanden från företag som Momondo, Tripadvisor, Netflix, Spotify och HBO Nordic i min inbox. Ofta hinner jag inte se skillnad på dem och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mats Lewan

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.