Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag23.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Trend

Därför växer de nya byråmodellerna fram

Publicerad: 25 Februari 2020, 13:18

Coops, avgående marknadsdirektör Björn Larsson, och Systembolagets kommunikationsdirektör Kristina Stutterheim.

Den traditionella reklambyrån för en tynande tillvaro. Marknadsavdelningen har nya behov när de själva tar hand om mer av marknadsföringen. Entré: de nya byråmodellerna.


Ämnen i artikeln:

SystembolagetNord DDBBjörn LarssonKristina Stutterheim

Den byråmodell som var en självklarhet fram till för några år sedan föddes på 1960-talet. En tid för massmedier och masskonsumtion. Där var ett kreativt team med stöd av projektledare

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.