Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag02.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Trend

De är varumärkena som stärkts (och sänkts) mest under coronakrisen

Publicerad: 14 Maj 2020, 13:01

Resumé har tittat närmre på Yougovs siffror för dagligvaruhandeln och retail-branschen. Bland de varumärken som ökat mest i styrka finns bland annat Arla och Abba medan H&M, Ellos och Wasabröd tillhör förlorarna.


Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Sedan coronaviruset slog till i mitten av mars befinner sig marknadsavdelningar, varumärken och byråer i en ny, om än tillfällig, verklighet. De smittskyddande åtgärderna har fått en del oväntade konsekvenser,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.