Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag05.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Trend

De är varumärkena som stärkts (och sänkts) mest under coronakrisen

Publicerad: 14 Maj 2020, 13:01

Resumé har tittat närmre på Yougovs siffror för dagligvaruhandeln och retail-branschen. Bland de varumärken som ökat mest i styrka finns bland annat Arla och Abba medan H&M, Ellos och Wasabröd tillhör förlorarna.


Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Sedan coronaviruset slog till i mitten av mars befinner sig marknadsavdelningar, varumärken och byråer i en ny, om än tillfällig, verklighet. De smittskyddande åtgärderna har fått en del oväntade konsekvenser,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.