Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trend

De nya byråmodellerna del 2: Tidsenlig och traditionell

Publicerad: 1 mars 2020, 08:16

Sunit Mehortra

Foto: Daniel Stigefelt

I en artikelserie lyfter Resumé fram byråmodellerna som vädrar morgonluft när marknadsavdelningarna ställs inför nya behov. Men först ut är King vars vd Sunit Mehortra berättar hur bolaget har gjort för att hålla sig krav på toppen.


Ämnen i artikeln:

KingReklambyråer



LÄS MER:
Därför växer de nya byråmodellerna fram

King är reklambyrån som har lyckats hålla sig relevant sedan starten 1994. Att driva byrån med ambitionen att hela tiden vara tidsenlig

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KingReklambyråer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.