Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag04.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Trend

De nya byråmodellerna del 4: ”Cross agency”

Publicerad: 3 Mars 2020, 14:39

Christer Soelberg

Foto: Daniel Stigefelt

I den fjärde delen av Resumés artikelserie om de nya byråmodellerna tittar vi närmre på en modell som kombinerar inhouse med spets från olika byråer.


Ämnen i artikeln:

Byråer

Cross agency är ett bäst-i-klass-team krossfunktionellt över olika byråer. Customersonly har inga anställda konsulter, utan fungerar som en konsultförmedlare som samarbetar med andra byråer och frilansare för att sätta samman

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Byråer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.