Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Trend

De nya byråmodellerna del 5: ”MAAS-modellen”

Publicerad: 5 Mars 2020, 13:31

Lisa Kruse, grundare av Holy Comms.

Foto: Daniel Stigefelt

I den femte delen av Resumés artikelserie om de nya byråmodellerna ligger fokus på den nätverksbaserade modellen, med marketing as a service-byrån Holy Comms som exempel.


Ämnen i artikeln:

ByråerHoly Comms

Den nätverksbaserade modellen skräddarsyr teamen för kunderna med frilansare. Lisa Kruse, grundare av Holy Comms, är övertygad om att fler kommer att jobba mer nätverksbaserat framöver eftersom det inte är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ByråerHoly Comms

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.