Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag06.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Trend

Friluftsmänniskan omdefinierad – slagläge för varumärken som vill göra skillnad

Publicerad: 19 Februari 2021, 12:33

Foto: Goodboy Picture Company

Reklam i sina bästa stunder kan hjälpa till att förändra både beteenden och samhällsstrukturer. Den som verkar för ett mer inkluderande samhälle, och att hitta ett nytt kundsegment, kan börja med att studera vad som håller på att hända bland brittiska fågelskådare.


Ämnen i artikeln:

Trend

Det hela börjar sommaren 2020. Ollie Olanipekun, creative director på designbyrån Futurimpose, instagrammar bilder på några ovanliga småfåglar som han ser när han är ute och går i skogen. Det

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Trend

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.