Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Trend

Foto: Jonas Ekströmer / TT

På jakt efter genomsnittssvensken – men ska marknadsförare ens leta efter den vanliga människan?

Efter några decennier med subkulturer och ett fragmentariskt konsumtionssamhälle verkar vanlisar och mainstreamkultur göra comeback. Men vem är vanlig 2020? Och varför ska du bry dig? Resumé tog hjälp av strateger, marknadschefer och forskare för att reda ut kampen om vanlisarna.

Publicerad: 5 Oktober 2020, 13:50

Jonatan Loxdal

Veganer som uppfinner ett nytt fejkkött – komplett med fejkade ben.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.