Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Trend
Publicerad: 4 juni 2021, 11:12
Neil Boorman har tidigare jobbat med content på byråer som Wieden+Kennedy och Mother.
Foto: Mark Purnell
Om det autentiska och opolerade driver intresset för liveshopping är Tiktok det sociala mediet att utgå ifrån. Och nu integrerar plattformen e-handel i flödet. Tiktoks byråchef Neil Boorman berättar om säljknepen.
Ämnen i artikeln:
TikTokNyligen lanserade Tiktok ett samarbete med Shopify. I USA har det också gjorts ett försök med Walmart där användare kunde köpa produkter direkt i appen under en direktströmning. Neil Boorman,
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
TikTok