Trend
Varumärkena som vill höja nivån med kreativa chefer inhouse
Publicerad: 22 november 2019, 14:57
TUI:s ordlek på finska vann årets kampanj på Inhousegalan för två veckor sedan.
Alltfler varumärken tillsätter creative directors med rekryteringar från byråsidan För Resumé berättar Folksam, TUI, Izettle och Gröna Lund om hur de vill injicera sina inhousebyråer med kreativitet och hur man får det att fungera.
Marknadsavelningarnas rörelse inhouse är ett av de teman som befunnit sig högst upp på agendan de senaste åren. När Resumé nyligen skickade ut en enkät till de nominerade i Sveriges
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.