onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Trend

Varumärkena som vill höja nivån med kreativa chefer inhouse

Publicerad: 22 november 2019, 14:57

TUI:s ordlek på finska vann årets kampanj på Inhousegalan för två veckor sedan.

Alltfler varumärken tillsätter creative directors med rekryteringar från byråsidan För Resumé berättar Folksam, TUI, Izettle och Gröna Lund om hur de vill injicera sina inhousebyråer med kreativitet och hur man får det att fungera.

Ämnen i artikeln:

InhouseKreativitet

ART

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


Marknadsavelningarnas rörelse inhouse är ett av de teman som befunnit sig högst upp på agendan de senaste åren. När Resumé nyligen skickade ut en enkät till de nominerade i Sveriges

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev