Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Trend

Varumärkena som vill höja nivån med kreativa chefer inhouse

Publicerad: 22 November 2019, 14:57

TUI:s ordlek på finska vann årets kampanj på Inhousegalan för två veckor sedan.

Alltfler varumärken tillsätter creative directors med rekryteringar från byråsidan För Resumé berättar Folksam, TUI, Izettle och Gröna Lund om hur de vill injicera sina inhousebyråer med kreativitet och hur man får det att fungera.


Ämnen i artikeln:

KreativitetInhouse

Marknadsavelningarnas rörelse inhouse är ett av de teman som befunnit sig högst upp på agendan de senaste åren. När Resumé nyligen skickade ut en enkät till de nominerade i Sveriges

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KreativitetInhouse

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.