Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Trend
Publicerad: 22 November 2019, 14:57
TUI:s ordlek på finska vann årets kampanj på Inhousegalan för två veckor sedan.
Alltfler varumärken tillsätter creative directors med rekryteringar från byråsidan För Resumé berättar Folksam, TUI, Izettle och Gröna Lund om hur de vill injicera sina inhousebyråer med kreativitet och hur man får det att fungera.
Marknadsavelningarnas rörelse inhouse är ett av de teman som befunnit sig högst upp på agendan de senaste åren. När Resumé nyligen skickade ut en enkät till de nominerade i Sveriges
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.