Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Acne växlar upp satsning på data: ”För stort avstånd mellan sälj och reklam”

Publicerad: 29 november 2021, 15:16

Idag ska vara ”purpose-drivet” menar Acnes Johan Bello: ”Konsumenter är smarta och ser igenom det snabbt”

Foto: Pressbild

Data och kreativitet. Så vill reklambyrån Acne ta sitt erbjudande till nästa steg. ”Vi ser inte att någon annan aktör lyckats med detta och därför tycker jag det är unikt på svenska marknaden”, säger Johan Bello, medgrundare av Acne.


Ämnen i artikeln:

AcneDataSyftesdrivetReklam

Stora mängder data, en del analytiker och ett stort mått kreativitet. Acnes nya recept menar de är att unikt erbjudande för att identifiera möjligheter inom kommunikation och varumärkesutveckling.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AcneDataSyftesdrivetReklam

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.