Affärer
Acne växlar upp satsning på data: ”För stort avstånd mellan sälj och reklam”
Publicerad: 29 november 2021, 15:16
Idag ska vara ”purpose-drivet” menar Acnes Johan Bello: ”Konsumenter är smarta och ser igenom det snabbt”
Foto: Pressbild
Data och kreativitet. Så vill reklambyrån Acne ta sitt erbjudande till nästa steg. ”Vi ser inte att någon annan aktör lyckats med detta och därför tycker jag det är unikt på svenska marknaden”, säger Johan Bello, medgrundare av Acne.
Stora mängder data, en del analytiker och ett stort mått kreativitet. Acnes nya recept menar de är att unikt erbjudande för att identifiera möjligheter inom kommunikation och varumärkesutveckling.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.