tisdag7 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Är hajpen över? Därför minskar svenska marknadsförare sina investeringar i martech

Är hajpen över? Därför minskar svenska marknadsförare sina investeringar i martech

Det larmas i ”Martech report 2022”. Den svenska hajpen kan vara över. Varför den kan vara över finns det väldigt många idéer om.

Publicerad: 15 december 2022, 13:30

Ämnen i artikeln:

MartechNyheter

Svenska bolag minskar sina investeringar i martech. Få vet varför.

Foto: solidcolours

I världen finns det i dag cirka tiotusen martechföretag, enligt gurun Scott Brinker. Det rör sig om crm-system, e-handelsplattformar, analysverktyg, annonssystem, säljverktyg och så vidare i all oändlighet. Området har

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev