Affärer
Byråernas planer efter storaffären – så vill de särskilja sig från konsultjättarna
Publicerad: 5 december 2019, 11:58
Måns Hosk, vd på Kurppa Hosk, Henrik Palm Johansson, vd på Animal och Björn Alberts, partner på Curamando.
Ett entrepenörsdrivet mindset ska få Sveriges nya byrågrupp att stå ut i jämförelse med konkurrenter som Accenture Interactive. ”Alla företag ska fortsätta göra vad de är bäst på”, säger Björn Alberts, partner på Curamando.
I morse offentliggjordes den största byråaffären i Sverige sedan The North Alliance 2014 köpte bland annat Åkestam Holst och Great Works. Det är riskkapitalbolaget Altor som går in med ”ett
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.