Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Cheferna sade upp sig – tar rygg på e-handelsboomen med managementbyrå

Publicerad: 19 november 2021, 12:27

Från vänster: Joel Skoglund, Erik Berg, Anton Peterson

De har byggt upp e-handel och CRM på Sportamore, Craft och Hemtex. Nu vädrar Noos Digital morgonluft på en växande marknad. För Resumé berättar grundaren Anton Peterson om helhetsgreppet: ”Marknaden arbetar i silos med flera varianter av byråer”.


Ämnen i artikeln:

E-handelDigitalDigitaliseringSportamoreCraftHemtex

Tidigare under 2021 startades Noos Digital av grundarna Anton Peterson och Joel Skoglund. Tillväxten och efterfrågan gör att byrån redan nu tar in en ny partner inför 2022 i Erik Berg. Trion har flera års erfarenhet av digital transformation och acceleration och kommer senast från roller som e-handelschef på Sportamore, CRM- och kampanjchef på Hemtex och e-handelschef på Craft.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.