Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Affärer

Doberman om EY:s uppköp: ”En stor bekräftelse på hur viktig design och kreativitet har blivit i världen”

Publicerad: 30 Mars 2020, 08:08

Jonna Kloow, customer consulting competency lead på EY, Tove Blomgren, creative director på Doberman, Bakom: Anna Svanberg, vd för EY i Sverige, Olof Ålenius, vice vd på Doberman, Lisa Lindström, grundare och ceo på Doberman Jesper Almström, Nordenchef på EY, Håkan Molin, nordic consulting COO på EY Sittande I soffan: Elin Ankerblad, grundare och business director på Doberman, Henrik Karlsson, grundare och vd på Doberman.

Foto: Pressbild

UPPDATERAD. Mitt i osäkra coronatider kommer en storaffär i byråvärlden när det globala revisions- och konsultstrategibolaget EY köper upp svenska design- och innovationsbyrån Doberman. Vd Lisa Lindström berättar för Resumé hur byrån ska ta tillvara på de nya internationella möjligheterna. ”Arenorna blir helt plötsligt jättemånga”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

DobermanCoronavirusetLisa Lindström

I linje med den rådande trenden att globala managementbolag breddar sina digitala erbjudanden genom uppköp av byråer förvärvar det globala revisions- och strategikonsultbolaget EY svenska design- och innovationsbyrån Doberman. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.