Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Flera annonsörer räknar med att Black Week ger rekord: ”Tror på en kraftig ökad försäljning”

Publicerad: 23 november 2020, 14:26

Lyko, Webhallen och Sparnet är tre handlare med förhoppningar om försäljningsrekord under Black Week. Andra marknadschefer Resumé pratar med väljer en försiktigare väg på grund av pandemin. ”Många svenskar är trötta på kampanjfokus kring den här typen av shoppingdagar”, säger Netonnets Carola Tiberg.


Ämnen i artikeln:

TelenorNetonnetNKLykoIntersportAdlibrisCDONByggmaxBlack Friday

Givet förutsättningarna med ökad smittspridning, hårdare restriktioner och en dystrare omvärld som har blivit allt tydligare under de senaste höstveckorna så är det ingen högoddsare att de flesta handlare väljer

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.