Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Jonas Dahlquists satsning planerar 5-6 byråköp under 2022: Här är strategin

Publicerad: 7 januari 2022, 10:41

Fredrik Sellgren (Collaboration Art), Göran Pallmar (Splitan) och Jonas Dahlquist (Collaboration Art).

Branschveteranerna Jonas Dahlquist och Fredrik Sellgren har fått 60 miljoner av Splitan för att köpa upp byråer och konsolidera performance marketing-marknaden. Läs mer om Collaboration Arts organisation, förvärvsplaner och framtiden för Brindfors.


Ämnen i artikeln:

Jonas Dahlquist

Visionen är att konsolidera marknaden för performance marketing på europeisk nivå genom förvärv och inom kort bli Sveriges största medieköpare inom segmentet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Jonas Dahlquist

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.