Affärer
Resumé Utsikt #1: Så föddes McDonald's hajpade ögonbrynsreklam – kreatören bakom berättar
Resumé Utsikt #1: Så föddes McDonald's hajpade ögonbrynsreklam – kreatören bakom berättar
Kreatören bakom veckans mest omtalade internationella kampanj #RaiseYourArches – den med ögonbrynen, ni vet – berättar hur han kom på idén. Tips för lata kreatörer förmedlas och en epok i reklambranschen läggs ned. Detta och mycket mer finns med i Resumés nya Utsikt.
Publicerad: 20 januari 2023, 11:06
Ögonbryn kan också tala. Gareth Butters, senior creative på Leo Burnett, berättar för Resumé om McDonalds-kampanjen.
💡 Redaktör Billy Andersson: ”Vem tar över efter vattensvinet?”
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.