måndag6 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Resumé Utsikt #1: Så föddes McDonald's hajpade ögonbrynsreklam – kreatören bakom berättar

Resumé Utsikt #1: Så föddes McDonald's hajpade ögonbrynsreklam – kreatören bakom berättar

Kreatören bakom veckans mest omtalade internationella kampanj #RaiseYourArches – den med ögonbrynen, ni vet – berättar hur han kom på idén. Tips för lata kreatörer förmedlas och en epok i reklambranschen läggs ned. Detta och mycket mer finns med i Resumés nya Utsikt.

Publicerad: 20 januari 2023, 11:06

Ämnen i artikeln:

McDonald'sAINikeWieden+KennedyTBWANFTNyheter

Ögonbryn kan också tala. Gareth Butters, senior creative på Leo Burnett, berättar för Resumé om McDonalds-kampanjen.

💡 Redaktör Billy Andersson: ”Vem tar över efter vattensvinet?”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev