Affärer
Spelreklam och inhousetrenden skapar osäkerhet på reklammarknaden inför 2020
Publicerad: 24 januari 2020, 15:00
Varningsropen om lågkonjunktur har pågått i flera år och nu märks en avmattning i svensk ekonomi. Branschorganisationerna tror att OS och Fotbolls-VM 2020 kan ge marknaden en skjuts, samtidigt ser vi redan hur inhouse dämpar investeringar.
Spricker fastighetsbubblan? Får handelskriget mellan USA och Kina tydligare efterverkningar för världsekonomin? Analytikerna talar i alltmer negativa tongångar, oron tilltar i flera branscher och i en nyligen publicerad rapport med
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.