onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Spelreklam och inhousetrenden skapar osäkerhet på reklammarknaden inför 2020

Publicerad: 24 januari 2020, 15:00

Varningsropen om lågkonjunktur har pågått i flera år och nu märks en avmattning i svensk ekonomi. Branschorganisationerna tror att OS och Fotbolls-VM 2020 kan ge marknaden en skjuts, samtidigt ser vi redan hur inhouse dämpar investeringar.

Ämnen i artikeln:

SpelreklamInhouseMedieinvesteringar

ART

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


Spricker fastighetsbubblan? Får handelskriget mellan USA och Kina tydligare efterverkningar för världsekonomin? Analytikerna talar i alltmer negativa tongångar, oron tilltar i flera branscher och i en nyligen publicerad rapport med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev