Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag13.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Affärer

Spelreklam och inhousetrenden skapar osäkerhet på reklammarknaden inför 2020

Publicerad: 24 Januari 2020, 15:00

Varningsropen om lågkonjunktur har pågått i flera år och nu märks en avmattning i svensk ekonomi. Branschorganisationerna tror att OS och Fotbolls-VM 2020 kan ge marknaden en skjuts, samtidigt ser vi redan hur inhouse dämpar investeringar.


Ämnen i artikeln:

SpelreklamMedieinvesteringarInhouse

Spricker fastighetsbubblan? Får handelskriget mellan USA och Kina tydligare efterverkningar för världsekonomin? Analytikerna talar i alltmer negativa tongångar, oron tilltar i flera branscher och i en nyligen publicerad rapport med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.