Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Spelreklam och inhousetrenden skapar osäkerhet på reklammarknaden inför 2020

Publicerad: 24 januari 2020, 15:00

Varningsropen om lågkonjunktur har pågått i flera år och nu märks en avmattning i svensk ekonomi. Branschorganisationerna tror att OS och Fotbolls-VM 2020 kan ge marknaden en skjuts, samtidigt ser vi redan hur inhouse dämpar investeringar.


Ämnen i artikeln:

SpelreklamMedieinvesteringarInhouse

Spricker fastighetsbubblan? Får handelskriget mellan USA och Kina tydligare efterverkningar för världsekonomin? Analytikerna talar i alltmer negativa tongångar, oron tilltar i flera branscher och i en nyligen publicerad rapport med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.