måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Strategin bakom Hallvarsson & Halvarssons nya nätverk för finfluencers: ”Vill öka kunskapen”

Publicerad: 5 oktober 2021, 13:43

Elin Agorelius

Kommunikationsbyrån Hallvarsson & Halvarsson lanserar nätverket ”After the bell” för influencers inom finanscommunityn. Här ska investeringsprofiler knyta nya kontakter, ta del av Hallvarsson & Halvarssons kunskap inom IR och finansiell kommunikation samt också sprida kunskap om sociala medier till byråns kunder och medarbetare.

Ämnen i artikeln:

PR-ByråerInfluencer marketingHallvarsson & Halvarsson

ART

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


Bakgrunden är att diskussionerna i sociala medier fått allt större betydelse för kapitalmarknaden på senare år. Därmed blir också kunskapen om finansscenen på plattformarna alltmer värdefull. Byrån har märkt att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev