Affärer
Strategin bakom Hallvarsson & Halvarssons nya nätverk för finfluencers: ”Vill öka kunskapen”
Publicerad: 5 oktober 2021, 13:43
Elin Agorelius
Kommunikationsbyrån Hallvarsson & Halvarsson lanserar nätverket ”After the bell” för influencers inom finanscommunityn. Här ska investeringsprofiler knyta nya kontakter, ta del av Hallvarsson & Halvarssons kunskap inom IR och finansiell kommunikation samt också sprida kunskap om sociala medier till byråns kunder och medarbetare.
Bakgrunden är att diskussionerna i sociala medier fått allt större betydelse för kapitalmarknaden på senare år. Därmed blir också kunskapen om finansscenen på plattformarna alltmer värdefull. Byrån har märkt att
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.