Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Strategin bakom Hallvarsson & Halvarssons nya nätverk för finfluencers: ”Vill öka kunskapen”

Publicerad: 5 oktober 2021, 13:43

Elin Agorelius

Kommunikationsbyrån Hallvarsson & Halvarsson lanserar nätverket ”After the bell” för influencers inom finanscommunityn. Här ska investeringsprofiler knyta nya kontakter, ta del av Hallvarsson & Halvarssons kunskap inom IR och finansiell kommunikation samt också sprida kunskap om sociala medier till byråns kunder och medarbetare.


Ämnen i artikeln:

Hallvarsson & HalvarssonPR-ByråerInfluencer marketing

Bakgrunden är att diskussionerna i sociala medier fått allt större betydelse för kapitalmarknaden på senare år. Därmed blir också kunskapen om finansscenen på plattformarna alltmer värdefull. Byrån har märkt att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.