Affärer
Strategin bakom Hallvarsson & Halvarssons nya nätverk för finfluencers: ”Vill öka kunskapen”
Publicerad: 5 oktober 2021, 13:43
Elin Agorelius
Kommunikationsbyrån Hallvarsson & Halvarsson lanserar nätverket ”After the bell” för influencers inom finanscommunityn. Här ska investeringsprofiler knyta nya kontakter, ta del av Hallvarsson & Halvarssons kunskap inom IR och finansiell kommunikation samt också sprida kunskap om sociala medier till byråns kunder och medarbetare.
Bakgrunden är att diskussionerna i sociala medier fått allt större betydelse för kapitalmarknaden på senare år. Därmed blir också kunskapen om finansscenen på plattformarna alltmer värdefull. Byrån har märkt att
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.