söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Affärer

Trots succéåret – Ingo gör minusresultat: ”Svårt att säga hur hösten kommer bli”

Publicerad: 9 augusti 2021, 09:57

Ingo-kampanjen The Moldy Whopper har prisats världen över.

Reklambyrån visar ett rörelseresultat på minus 4,3 miljoner kronor. Även omsättningen minskar. För Resumé berättar byråns vd Håkan Karlsvärd om vad som bidrog till den negativa utvecklingen.

Ämnen i artikeln:

SCP GREYWPPHåkan KarlsvärdBokslut

YW

Yasmine Winberg


Pandemin har drabbat många byråer i reklam- och kommunikationsbranschen. Inte heller ingo, som rönt stora kreativa framgångar under året som gått, har skonats. Burger King-kampanjen The Moldy Whopper har prisats

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev