Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag17.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Affärer

Vågade satsa mitt i krisen – växer så det knakar: ”Traditionella reklambyråer dåligt förberedda”

Publicerad: 28 Januari 2021, 10:34

Anton Johansson, vd varumärkesbyrån Grebban

Foto: pressbild

Under pandemiåret 2020 tog varumärkesbyrån Grebban en risk och anställde 30 personer för att kunna möta en framtida efterfrågan. Nu upplever bolaget kraftig tillväxt. ”Ser en trend där många kunder går globalt direkt”, säger medgrundaren Anton Johansson till Resumé.


Ämnen i artikeln:

Varumärkesbyråer

Varumärkesbyrån Grebban startade i Göteborg för tio år sedan och har haft en snabb tillväxt sedan starten. Fokus har alltid varit digital design och varumärke, även om uppdragen genom åren

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Varumärkesbyråer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.