Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Design

De internationella varumärkena som lyckades bäst med sin rebranding 2021

Publicerad: 30 december 2021, 10:08

”Allra starkast blir upplevelsen av ett varumärke när en tydlig konceptuell idé ligger till grund för alla dessa beteenden,” skriver Oskar Lübeck om rebranding och kreativ design. Här är några av varumärkena som gjorde om sin grafiska profil under året – och som gjorde det bra.


Ämnen i artikeln:

Lisa CareborgOskar LübeckBedowBoldHappy F&BDesignVarumärken

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.