Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Design

Loggan som ska förnya Mindshare

Publicerad: 24 september 2008, 11:47

Mediebyrån Mindshare byter profil. Men behåller den lila färgen. Det är varumärkesbyrån Moving Brands i London som tagit fram nya profilen.


Nya loggan överst.

Enligt ett pressmeddelande görs bytet för att möta ” kundernas allt mer komplexa kommunikationsutmaningar”:  
– Bland annat kommer vi förstärka vår organisation inom avdelningen Business Planning för att än bättre förstå våra kunders kunder, deras köpprocesser och de sätt som de förhåller sig till varumärken, säger Björn Jutendahl, tillförordnad vd på Mindshare i en kommentar.

Han fortsätter:
– Flödet av färg i Mindshares nya logga ska symbolisera kreativiteten och den öppna attityd som Mindshare har till uppdragsgivarens affärsutmaningar och som genomsyrar hela byrån.Resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.