Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Design

Neumeister utvecklar Sveriges Annonsörer

Publicerad: 19 augusti 2013, 08:18

Designbyrån Neumeister har nyligen startat ett samarbete med Sveriges Annonsörer för att utveckla och stärka organisationens grafiska identitet.


Ämnen i artikeln:

NeumeisterSveriges Annonsörer

Målet med varumärkesarbetet är att skapa en identitet som inspirerar medlemsföretagen att bli mer aktiva i sitt arbete för effektiv och ansvarsfull marknadskommunikation, med stöd av Sveriges Annonsörer.

– Sveriges Annonsörer är en organisation med fantastiska erbjudanden och en gedigen medlemsstock om cirka 550 medlemsföretag, men många av dessa skulle kunna använda sig mycket mer av de tjänster som erbjud, säger Peter Neumeister, creative director på Neumeister. Vår uppgift är nu att tillgängliggöra och förtydliga Sveriges Annonsörers erbjudanden och värderingar på ett inspirerande och relevant sätt.

De första resultaten av samarbetet väntas bli färdigt under 2014.

Krister Berntsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.