Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Design

Ny profil ska lyfta Dansens Hus

Publicerad: 4 maj 2009, 12:23

Designbyrån Happy Forsman & Bodenfors får in Dansens Hus som ny kund. I uppdraget ska byrån se över varumärke, identitet och profilering.


Ämnen i artikeln:

Happy F&B

Yoshifumi Inao i föreställningen Andersson Dance på Dansens Hus. Foto: Erik Berg

– Samarbetet med Happy F&B är startskottet för ett långsiktigt arbete med att se över Dansens Hus varumärke och ta fram en ny grafisk profil som tydligare visar Dansens Hus vision och genomsyrar allt vi gör, säger Sophie Lönn, marknadschef på Dansens Hus.

I slutet av 2009 ska resultatet av samarbetet börja synas.

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Happy F&B

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.