Rituals, Filippa K, Sleepacy, maria Nila och Häxan är några av dem som optimerat sina butikskoncept.
Snygga, väldoftande, dramatiska – sex udda butiker som sliter kunderna från sensommarsolen
Det finns de som satsar på butiksupplevelse och sedan finns det butiker som iscensätter storslagna varumärkesdramor. Vi har knackat på hos Sveriges snyggaste, mest väldoftande, ljudkurerade och dramatiska butiker. ✓ Knepet för att göra lågintresseprodukten intressant ✓ Inspireras av butik i Harry Potter ✓ Retailarkitektens knep ✓ Så förstärker butiken varumärket ✓ Ska stegvis leda kunden till action.
Jesper Tillberg
Efter två år med e-handelsexplosion är det uppenbart att den fysiska butiken behövs. Av många anledningar. Men inte vilken butik som helst. När det i praktiken är enklare att handla
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.