torsdag28 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Design

Rituals, Filippa K, Sleepacy, maria Nila och Häxan är några av dem som optimerat sina butikskoncept.

Snygga, väldoftande, dramatiska – sex udda butiker som sliter kunderna från sensommarsolen

Det finns de som satsar på butiksupplevelse och sedan finns det butiker som iscensätter storslagna varumärkesdramor. Vi har knackat på hos Sveriges snyggaste, mest väldoftande, ljudkurerade och dramatiska butiker. ✓ Knepet för att göra lågintresseprodukten intressant ✓ Inspireras av butik i Harry Potter ✓ Retailarkitektens knep ✓ Så förstärker butiken varumärket ✓ Ska stegvis leda kunden till action.

Publicerad: 24 augusti 2022, 08:59

Jesper Tillberg

Efter två år med e-handelsexplosion är det uppenbart att den fysiska butiken behövs. Av många anledningar. Men inte vilken butik som helst. När det i praktiken är enklare att handla

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DesignNyheterFilippa K

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev