Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Design

Rituals, Filippa K, Sleepacy, maria Nila och Häxan är några av dem som optimerat sina butikskoncept.

Snygga, väldoftande, dramatiska – sex udda butiker som sliter kunderna från sensommarsolen

Det finns de som satsar på butiksupplevelse och sedan finns det butiker som iscensätter storslagna varumärkesdramor. Vi har knackat på hos Sveriges snyggaste, mest väldoftande, ljudkurerade och dramatiska butiker. ✓ Knepet för att göra lågintresseprodukten intressant ✓ Inspireras av butik i Harry Potter ✓ Retailarkitektens knep ✓ Så förstärker butiken varumärket ✓ Ska stegvis leda kunden till action.

Publicerad: 24 augusti 2022, 08:59

Jesper Tillberg

Efter två år med e-handelsexplosion är det uppenbart att den fysiska butiken behövs. Av många anledningar. Men inte vilken butik som helst. När det i praktiken är enklare att handla

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Filippa KDesignNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.