Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Aftonbladet TV tecknar nytt avtal för Brottscentralen

Publicerad: 11 december 2014, 14:36

Aftonbladet TV har tecknat ett nytt avtal för Brottscentralen.

Aftonbladet TV har ingått ett flerårigt avtal med Brand New Content om produktionen av programmet ”Brottscentralen”. Jan Scherman vill satsa långsiktigt på programmet för att det ska nå en ännu starkare position.


Ämnen i artikeln:

Aftonbladet TVJan SchermanBrottscentralen

Aftonbladet TV:s ”Brottcentralen” fungerar interaktivt genom att tittarna aktivt kan delta i programmet med videointervjuer, filmer och bilder.

Jan Scherman
förklarar att Aftonbladet TV nu kommer satsa långsiktigt på programmet.

– Brottscentralen är ett starkt och unikt program som fått en viktig plats i Aftonbladets tv-utbud. När vi nu satsar långsiktigt skapas förutsättningar att utveckla programmet till en ännu starkare position, säger han i ett pressmeddelande.

Sedan starten i maj 2013 har Aftonbladet TV sänt 200 program av Brottscentralen.

– Vi är väldigt glada över att fördjupa vårt samarbete med Aftonbladet som ligger i den digitala transformationens absoluta frontlinje, även ur ett internationellt perspektiv, säger Anders Sundberg, vd på Brand New Content, i en kommentar.

Susanna Sköld

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.