Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Almi väljer OTW som redaktionell partner

Publicerad: 23 oktober 2012, 08:39

Lars Mårdbrant.

Foto: Pressbild.

Efter en omfattande upphandling med 13 deltagande byråer har Almi Företagspartner valt OTW som redaktionell partner.


Ämnen i artikeln:

OTW

13 byråer deltog i upphandlingen som Almi har genomfört under hösten. I  uppdraget ingår det på sikt att utveckla befintliga och nya produkter  inom såväl print som digital och rörlig media.

– Vi vill utveckla och koordinera vår kommunikation och OTW hade det  mest attraktiva erbjudandet, säger Lars Mårdbrant,  kommunikationsdirektör på Almi i en kommentar.

Almi erbjuder rådgivning, lån och riskkapital i företagandets alla faser  och ägs av staten tillsammans med regionala ägare. Ambitionen nu är att  utveckla, koordinera och effektivisera kommunikationen.

– Vi tar nu ett grepp om vår varumärkesstärkande kommunikation. Våra  regionala dotterbolag och Almi Invest erbjuds möjlighet att använda OTW  för sin redaktionella kommunikation. Målet är att säkerställa kvaliteten  och stärka varumärket Almi i hela landet, säger Lars Mårdbrant.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

OTW

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.