Media
Arla dubblade antalet följare på Tiktok på 50 dagar – här är byråns lärdomar
Publicerad: 22 februari 2023, 12:30
I december 2022 togs Splay Ones samarbete med ArlaMat vidare från Youtube till Tiktok. På 50 dagar fördubblades antalet följare på plattformen och klippen har setts miljontals gånger. För Resumé berättar Splays Line Bomark om nycklarna till att varumärket blev en del av ”foodtok”. ”Om vi publicerar för sent kommer det bli supercringe”.
Att lyckas nå ut som företag på Tiktok är inte alltid en lätt bedrift. I ett flöde som fylls av danser, hauls och roliga klipp blir reklam ofta det som
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.