Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Media
Publicerad: 21 januari 2013, 15:51
Foto: Colourbox.
Freebee kombinerar produkterbjudanden med möjligheten att utvärdera produkterna. Bolaget tar nu nästa steg med sin app och kopplar på mobila rabattkuponger. Arla är först ut att använda kupongsystemet.
Ämnen i artikeln:
Arla– Mobilen ger oss nya möjligheter att snabbt få kunskap om våra konsumenters behov och önskemål säger Inga-Lena Fridheimer, Consumer and Shopper Research Manager på Arla i en kommentar.
Freebee är en app erbjuder konsumenter möjlight att få nya produkter och samtidigt utvärdera dem.
Den nya versionen av appen innebär inte bara ett nytt utseende, utan att man även kan skicka ut rabattkuponger. Arla är alltså först ut att använda den nya funktionen.
– Med papperskuponger går kommunikationen bara åt ett håll. Tänk dig att istället kunna berätta exakt vad du tycker om den där yoghurten som du provade, säger Freebees VD Rasmus Fahlander i en kommentar.
Freebee kan laddas ned gratis från App Store eller Google Play.
Karl-Johan Byttner
Ämnen i artikeln:
Arla