Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Media
Publicerad: 8 oktober 2010, 10:34
Efter jättekraschen på nätet i går – här är balsam för DN-själen. David Balsam blev Årets säljare på TU:s branschdagar.
Ämnen i artikeln:
Dagens NyheterDavid Balsam.
TU:s branschdagar hölls på Berns i Stockholm i går.
Och efter DN:s mardrömsdag på nätet – DN.se låg nere nästan hela dagen – så fick tidningen en tröst när DN-säljaren David Balsam vann titalen Årets säljare.
Övriga utmärkelser:
Årets dagstidning: Svenska Dagbladet.
Årets redaktion: Svenska Dagbladet.
Priset Årets annonskampanj vanns av Borås Tidning.
Årets marknadsinsats gjorde Aftonbladet.
Årets annonsorganisation blev Upsala Nya Tidning.
Årets distributör blev Leif Johansson, NTM distribution.
Årets dagstidningstryckeri (under 100 000 ex i daglig produktionsupplaga) blev Tryck i Norrbotten AB med Piteå-Tidningen.
Årets dagstidningstryckeri (över 100 000 exemplar i daglig produktionsupplaga) blev V-TAB Örebro med Motala & Vadstena Tidning.
Magnus Helander
Ämnen i artikeln:
Dagens Nyheter