onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Började med livestream under corona – står för 40 procent av intäkterna

Publicerad: 3 juli 2020, 12:37

Thomas Aziz, vd, tillsammans med medgrundaren och creative directorn Robin Ehlde. Foto: Press

Coronakrisen har satt produktioner på paus – samtidigt har behovet av att få ut information via livestream skjutit i höjden. Det fick produktionsbolaget Crisp film att ställa om på två veckor. Nu kommer nästan hälften av intäkterna från detta håll. ”Många andra kan göra det lika bra”, säger vd:n Thomas Aziz.

Ämnen i artikeln:

ProduktionsbolagMediaMedierCoronaviruset

JVC


Det kom som en chock. Så beskriver filmproduktionsbolaget Crisp films vd Thomas Aziz hur det var när coronaviruset först slog till i mars månad 2020, och fysiska möten sattes på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev