Media
Började med livestream under corona – står för 40 procent av intäkterna
Publicerad: 3 juli 2020, 12:37
Thomas Aziz, vd, tillsammans med medgrundaren och creative directorn Robin Ehlde. Foto: Press
Coronakrisen har satt produktioner på paus – samtidigt har behovet av att få ut information via livestream skjutit i höjden. Det fick produktionsbolaget Crisp film att ställa om på två veckor. Nu kommer nästan hälften av intäkterna från detta håll. ”Många andra kan göra det lika bra”, säger vd:n Thomas Aziz.
Det kom som en chock. Så beskriver filmproduktionsbolaget Crisp films vd Thomas Aziz hur det var när coronaviruset först slog till i mars månad 2020, och fysiska möten sattes på
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.