Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Media

Började med livestream under corona – står för 40 procent av intäkterna

Publicerad: 3 juli 2020, 12:37

Thomas Aziz, vd, tillsammans med medgrundaren och creative directorn Robin Ehlde.

Foto: Press

Coronakrisen har satt produktioner på paus – samtidigt har behovet av att få ut information via livestream skjutit i höjden. Det fick produktionsbolaget Crisp film att ställa om på två veckor. Nu kommer nästan hälften av intäkterna från detta håll. ”Många andra kan göra det lika bra”, säger vd:n Thomas Aziz.


Ämnen i artikeln:

ProduktionsbolagCoronaviruset

Det kom som en chock. Så beskriver filmproduktionsbolaget Crisp films vd Thomas Aziz hur det var när coronaviruset först slog till i mars månad 2020, och fysiska möten sattes på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.