Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag08.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Började med livestream under corona – står för 40 procent av intäkterna

Publicerad: 3 Juli 2020, 12:37

Thomas Aziz, vd, tillsammans med medgrundaren och creative directorn Robin Ehlde.

Foto: Press

Coronakrisen har satt produktioner på paus – samtidigt har behovet av att få ut information via livestream skjutit i höjden. Det fick produktionsbolaget Crisp film att ställa om på två veckor. Nu kommer nästan hälften av intäkterna från detta håll. ”Många andra kan göra det lika bra”, säger vd:n Thomas Aziz.


Ämnen i artikeln:

CoronavirusetProduktionsbolag

Det kom som en chock. Så beskriver filmproduktionsbolaget Crisp films vd Thomas Aziz hur det var när coronaviruset först slog till i mars månad 2020, och fysiska möten sattes på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.