Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

Brandövning för barn Årets nytänk

Publicerad: 14 November 2017, 13:05

Trygg-Hansas och Primes kampanj "Playing with fire" hyllas av juryn som årets mest innovativa insats.


Ämnen i artikeln:

100-wattarenPrimeTrygg-Hansa

Trygg-Hansas kampanj "Playing with fire" är ett sätt för barn att brandöva i hemmet med hjälp av ett VR-headset. Insikten bakom är att många faktiskt inte vet hur de ska agera om katastrofen är ett faktum.

För sin insats belönas bolaget och deras byrå Prime med 100 Watt i kategorin "Årets Nytänk". Vinnaren i kategorin, ska utöver dokumenterad effekt, också bidra med något innovativt.

De andra kampanjerna som belönas är:
75W: IKEA Retail Therapy/IKEA/Åkestam Holst NoA
50W: Åland Index/Östersjöprojektet/Ålandsbanken/RBK

Kolla in casefilmen här:

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.