Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Media
Publicerad: 16 Februari 2011, 09:50
Dagens Samhälle erbjuder nu skräddarsydda tematidningar till företag som vill nå målgrupper inom marknaden för offentliga affärer.
Mats Edman FOTO: Björn Elgstrand
– Vi ser ett ökat intresse från våra annonskunder att på ett mer djuplodande sätt nå ut till beslutsfattarna inom kommuner och landsting. För att nå framgång krävs kvalitet och läsvärde, säger Mats Edman, chefredaktör på Dagens Samhälle, i ett pressmeddelande.
Ansvarig för form och innehåll i tematidningarna blir Uppdragsmedia, som är TT-Gruppens redaktionella kommunikationsbyrå.
– Vi är glada att en så kräsen kund som Dagens Samhälle väljer Uppdragsmedia som partner för en av sina viktigaste framtidssatsningar, säger Thomas Peterssohn, vd för TT-Gruppen, i ett pressmeddelande.
Uppdragsmedia har sedan tidigare ett partnerskap med Metro.
Första tematidningen i Dagens Samhälle beräknas komma ut i början av april.
Malin Carlehäll