Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag05.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Media

De slet i ett dygn och vann 250 000

Publicerad: 3 November 2009, 13:02

250 000 kronor för ett dygns hårt jobb. På 24 timmar byggde Hannes Skirgård, Linus G Thiel och Gunnar Hansson  ett säljsystem för mediasäljare – med minne som en guldfisk.


Vinnartrion i Bonnier 24 hour business camp.

Trion byggde säljsystemet Goldfish CRM, ett CRM-system ”för säljare med ett minne som en guldfisk”.

Första priset från Bonnier R&D var annonsutrymme värt 250 000 kronor från Bonnier R&D.

Från början var projektet bara en kul idé, nu är det kommersiell verklighet.

– Vi vill tacka Bonnier för att ha gett oss en grymt bra start på ett projekt som vi utvecklade på 24 timmar. Tävlingar och priser som detta är konkreta saker som får fart på lågkonjunkturen, säger Hannes Skirgård.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.